woensdag 12 december 2012

Goedkeuring onderzoeksvoorstel

4 december kreeg ik een e-mail: mijn onderzoeksvoorstel was bekeken door twee buitenlandse professoren en met goed commentaar weer teruggestuurd. Dit betekent dat het voorstel is goedgekeurd! Hier ben ik heel erg blij mee.

Het was een hele klus om het te schrijven: een vraag over ontwikkeling van melkveehouderijbedrijven op Kampereiland inbedden in wetenschappelijke literatuur en daar vervolgens een onderzoeksvraag uit halen inclusief methoden hoe dit op te zetten is. En dat in 2500 woorden.

Ik kan wel zeggen dat het de meest complexe tekst is die ik ooit geschreven en het heeft ook veel tijd gekost. Maar het is gelukt en met erg positieve reacties.

Dat geeft de onderzoeker in opleiding weer moed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten